Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave



Rujan 18, 2014, 03:40:46
Škoda ForumŠkoda AutomobiliOctavia mk2Kako voziti auto kad je hladno
 Str: [1] 2   Dolje
Ispis
Autor Tema: Kako voziti auto kad je hladno  (Posjeta: 2172 puta)
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Carpman
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 158


« na: Veljača 09, 2012, 02:57:32 »

Misao teme bi bila, kako što manje štetiti motoru jer se motor najviše troši kad je hladan.
 
Ajmo reć -15 stupnjeva i uspiješ upaliti auto.

Kako ga voziti?

Na višim okretajim pritisak ulja je veći i trebalo bi biti bolje podmazivanje, ali naravno trenje je veće jer je materijal stisnut.
Također se auto teže zagrijava jer pri većim brzinama je i hlađenje kilera brže.

Pri niskim brzinama (DSG mijenja i na 1400o/min) pritisak ulja je manji, ali i motor se teže grije jer su okretaji niski.

Hajd sad da čujem teorije.  Kiss

Naime želio bih očuvati motor što više, jer mi je želja voziti ga dok se ne raspadne.

Kad okrenem malo oglasnike tu po Njemačkoj, ima ih sa 500000km more (kompletan VAG 1,9tdi)


Jedan primjer kojeg sam uživo vidio na stazi, kad majstor kresne trkaćeg ferarija drži ga maltene u blokadi dok se malo ne zagrije, znam da je kod takvih auta zeznuta smjesa i paljenje pa ni neradi u leru, al imaš osjećaj da će se razletit.
Na moje pitanje zašto, veli da je razlog upravo veći pritisak ulja u visokim okretajima. 

Evidentirano

I`m no killaaa, but don`t push my...
grga22
Škoda klub / član


RIspekt 4
Online Online

Postova: 4520



« Odgovor #1 na: Veljača 09, 2012, 03:09:28 »

Zaboravljaš turbinu koja je daleko najosjetljiviji dio motora. Blok i sve ostalo će izdržat, turbine su te koje najviše trpe po ovim uvijetima.
Evidentirano
mislavto
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2111



« Odgovor #2 na: Veljača 09, 2012, 03:11:51 »

ne znam kako ostali, ja cim upalim auto krecem i nastojim se voziti izmedu 1500 i 2000 okretaja bar dok se rashladna tekucina ne zagrije malo. nema naglog dodavanja gasa niti divljanja. auto se nemre zagrijat na 90° ako je grijanje upaljeno da ga ubijes  
znaci, neka umjerena voznjica od tocke a do tocke b Smiley
Evidentirano

Carpman
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 158


« Odgovor #3 na: Veljača 09, 2012, 03:49:35 »

Vozim ga i ja laganini, al temperatura ni da mrdne. Puhanje uključujem čim kasnije al ga moram uključit za 5 min jer se sva vlaga iz zraka smrzava u autu i niš nevidim (-20c).

Kad se kazaljka malo i mrdne prema gore ako stisneš malo gasa opet se zabije na nulu.

Jučer sam stavio karton preko 90% kilera pa bumo vidli. Kod 15 min vožnje se mrvicu digne.

Evidentirano

I`m no killaaa, but don`t push my...
OctaviaSA
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 85


Octavia is the limit...


« Odgovor #4 na: Veljača 09, 2012, 04:08:37 »

Ja svog laganini vozim naravno ako upalim:)Smiley proctah na vise mjesta da se treba drzati ispod 2000 obrtaja dok je hladan, sto je svakako vecinu vremena na zimu, tako da ko stara baba vozim po gradu, al sta cu valja mi cuvati turbinu....

Ah da zaboravio sam, da ma kako ga vozio, kada stanem ugasim auto i hocu da upalim ponovo, zaronda nenormalno tj veoma tesko upali, a da i ne vergla...neki cudan zvuk strese se sve...ne desava se uvijek, al eto desi se...ne znam sta je u pitanju, pa ako neko stigne nek javne, moze i na PM jer ovdje nije mjesto svakako...sorry na OT al morao sam pitati...
Evidentirano

...kada životinje imitiraju ljude to je basna. Kad ljudi imitiraju životinje to je Bosna...<br />...4 miliona ljudi imaju srecu da zive u BiH, ostali nemaju tu srecu, al imaju sve ostalo...
geco
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 323



« Odgovor #5 na: Veljača 09, 2012, 05:03:08 »

ja isto do nekih 2000 okretaja vozim sad,al kak je neko rekao već,nema šanse da dođe na 90 stupnjeva ak imaš grijanje

btw. meni kad ga hladnog upalim svijetli lampica "Check coolant" i ugasi se čim se malo ugrije motor - antifriza ima dosta i do -40 je,zakaj svijetli pojma nemam

taj auto me svake zime iznenadi sa nekim novim lampicama 
Evidentirano
hakkler
Forumaš


RIspekt 2
Online Online

Postova: 4415


1.9tdi 2006.


« Odgovor #6 na: Veljača 09, 2012, 05:09:57 »

Vozim ga i ja laganini, al temperatura ni da mrdne. Puhanje uključujem čim kasnije al ga moram uključit za 5 min jer se sva vlaga iz zraka smrzava u autu i niš nevidim (-20c).

Kad se kazaljka malo i mrdne prema gore ako stisneš malo gasa opet se zabije na nulu.

Jučer sam stavio karton preko 90% kilera pa bumo vidli. Kod 15 min vožnje se mrvicu digne.


Kolko ti je star antifriz? I na koliko "drži"?
Od kad sam promijenil antifriz..(stari je bio 6.god. i držal do -34c.) auto se puno prije digne na radnu.30sek u leru i onda vožnja od 1600-2000 lagano i na -10c nakon 7km je na radnoj.Puhalicu palim na 1 tek kad pređe 75,80 stupnjeva..a onda poslije na 3.
Sa starim antifrizom je trebalo duže..iako je bilo toplije nego kaj je sad
Ne znam,možda to nema veze ali bar je kod mene tak.
Evidentirano

dentist
Forumaš


RIspekt 1
Online Online

Postova: 2678


« Odgovor #7 na: Veljača 09, 2012, 05:22:42 »

Ovo sa kilerom i hladnoćom nema veze. Dok god je temperatura rashladne tekućine niska, kiler je zatvoren, odnosno, optok tekućine ne ide preko kilera...

Btw. sretan sam što vozim benzinca i što u ovim uvjetima imam grijanje svih siceva, mlaznica, retrovizora. Još kad si sredim grijanje u ventilaciji za prednju šajbu (i ostale, zapravo)... 
Evidentirano

Dentists do it twice a day!
Carpman
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 158


« Odgovor #8 na: Veljača 09, 2012, 06:14:20 »

Znam da termostat otvori kad se voda unutar motora zagrije i tek onda uključi optok cijelog sustava. Al kad voziš 100 na sat pri -20c ništa ne pomaže. Nikak na radnu temperaturu.

@hakkler - i meni je stari antifriz 5 god, nisam ga stigao promijenit u Zg a ovdje nedam 50€ za antifriz. morat ću to na proljeće riješit
Evidentirano

I`m no killaaa, but don`t push my...
bellagio
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 275


Fabia 1,2 HTP '04


« Odgovor #9 na: Veljača 09, 2012, 06:25:08 »

Svi do samo 2000 tjerate? Ja pokušavam ne ići preko 3000.
Grijanje si stavim na 2 i stvarno se niti nakon pola sata (oko 25 km) vožnje tempreatura niti ne mrdne. Ko da se smrznula tamo dolje. 
Evidentirano
BrDa
Forumaš


RIspekt 3
Offline Offline

Postova: 999


« Odgovor #10 na: Veljača 09, 2012, 06:40:20 »

Znam da termostat otvori kad se voda unutar motora zagrije i tek onda uključi optok cijelog sustava. Al kad voziš 100 na sat pri -20c ništa ne pomaže. Nikak na radnu temperaturu.

@hakkler - i meni je stari antifriz 5 god, nisam ga stigao promijenit u Zg a ovdje nedam 50€ za antifriz. morat ću to na proljeće riješit

Majstore jesi siguran da ti je termostat 100% ispravan?  ja se sa 2,0 TDI vozim po AC na -18 i uredno je temperatura rashladne tekućine na izlasku iz motora 93 st.C ko i ljeti... Jedino mu treba po gradu 10-tak km po ovoj zimi da bi došao do radne temp.
Evidentirano

Pretpostavka je majka svih zaj***!!!
MirkoZlikovski
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 48


« Odgovor #11 na: Veljača 09, 2012, 06:59:09 »

Na ovim temperaturama od -25 sretan sam ako uopce upali tako da sama vožnja kasnije me toliko ne brine 

Što se tice same vožnje obzirom da imam DSG ne mogu nešto pretjerano utjecati kad cu promijeniti brzinu osim ako prebacim na manualno mijenjanje
Kao što je vec u puno tema napisano problem je zagrijati 1.9 motor, nekad imam osjecaj da bi prije sam napuhao topli zrak u kabinu nego docekao da mi ventilator pocme sam puhati taj  topli zrak  al dobro ni ne mogu ocekivati nekakvu spektakularnu temperaturu za samo 10 min vožnje

Uglavnom kod mene je princip da upalim auto ostružem stakla od leda, i ostalo DSG sam odradi no složio bi se sa @Carpman da je problem kod DSG što prerano prebaci i konstantno voziš u niskim okretajima, a opet kad bi išao manualno mijenjati ne vjerujem da bi išao preko 3000
Evidentirano
stipe10
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 316


octII sportstyle


« Odgovor #12 na: Veljača 09, 2012, 07:41:18 »

ja svog držim minut da se grije malo na leru,kad krenem postigne radnu temperaturu za minut dvi i to je to,benzinac 1.6
Evidentirano
mislavto
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2111



« Odgovor #13 na: Veljača 09, 2012, 08:01:39 »

tak curina fabia s plinom, auto nakon doslovno 2 minute pocne grijat, u autu puse vruc zrak. nevjerojatno octavia krene grijat tek kad stignes na odrediste Tongue
Evidentirano

lala 30
Forumaš


RIspekt 0
Online Online

Postova: 1312


« Odgovor #14 na: Veljača 09, 2012, 08:26:13 »

ko ti je kriv kada imaš dizela pa se sporo grije

zato postoji dodatni grijač pa ti dizel grije full toplo nakon 20 sec
Evidentirano
 Str: [1] 2   Gore
Ispis
« natrag naprijed »
Skoči na: