Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave



Srpanj 23, 2014, 11:24:34
Škoda ForumŠkoda AutomobiliOctavia mk1Termostat- molim pomoć!
 Str: [1] 2   Dolje
Ispis
Autor Tema: Termostat- molim pomoć!  (Posjeta: 2863 puta)
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
katodikTNT
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 32


« na: Srpanj 02, 2009, 11:50:13 »

Danas mi je temperatura motora skocila skoro do crvenog. Stao sam; i vidim da je motor vruc a hladnjak je hladan, i ne pali se ventilator na hladnjaku. Crijevo spojeno na vrh hladnjaka je bilo vruce, a doljnje crijevo potpuno hladno.
Moj je zakljucak da termostat nije otvorio.

Motor je 1.6 AEE, vidim na forumu da se vec spominjao taj termostat.

Molim za savjet nekoga tko ima iskustva sa tim termostatima;
- mislio sam uzeti orginal termostat kod Zubaka, trebam li jos nesto promjeniti/provjeriti kod promjene?
- koliko vidim antifriz se ispusta sa doljnje strane hladnjaka, kako se naljeva (dali samo u ekspanzionu posudu) ? i kako odzraciti sistem ?

Bio bi jako zahvalan na savjetima !
Evidentirano
daniels
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 897



« Odgovor #1 na: Srpanj 02, 2009, 11:55:02 »

kaj mjenjaš sam termostat ili komplet?pazi da ti daju gumice.
ozračiš tak da nališ do vrha upališ i čekaj da otvori termostat,otvori i grijanje da ti u njemu ne ostane zraka.
i zakaj kod zubaka?radi orginal znaka na ambalaži ili imaš viška love pa da ti ne smeta.
Evidentirano

ja jesam plod ove civilizacije ali ne i njezin sljedbenik
eNcode
bpp


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2645


LPG


« Odgovor #2 na: Srpanj 02, 2009, 12:32:32 »

uzmi termostat i onu plastiku kaj ga drzi te gumicu
da ne bi stavio pa mjenjo nakon par dana sve jer curi
ta se plastika izvitoperi a to naucih iz osobnog iskustva
Evidentirano

Skoda 1.8t power by niki piki tuning
katodikTNT
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 32


« Odgovor #3 na: Srpanj 02, 2009, 01:51:31 »

Hvala na informacijama!
Mislio sam kod Zubaka jer sam nedavno mjenjao gumice na balans stangi i cijena kod Zubaka je bila 52kn, ista cijena je bila i kod Gregureka.
Sada sam nazvao; kod Zub. je termostat 164kn a poklopac 124kn. Kod gregureka je komplet termostat i poklopac 180kn. Uzecu kod Gregureka komplet.

Koliko vidim antifriz se ispusta na onoj pipici na dnu hladnjaka, zamjenim termostat i poklopac te potom nalijem antifriza koliko stane kroz ekspanzionu posudu, potom upalim motor i nadoljevam. Ispravite me ako grijesim !

Koliko u praksi stane antifriza u sistem? Tako da si mogu pripremiti.
« Zadnja izmjena: Srpanj 02, 2009, 01:56:45 od katodikTNT » Evidentirano
kunica
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 691


ŠKODA FOREVER


« Odgovor #4 na: Srpanj 02, 2009, 08:26:39 »

ako mijenjaš antifriz uzmeš 4 litre koncentrata pa imaš 100 % dovoljno za bilo koji auto.
Još ti uvijek ostane rezerva za nadolijevanje.(barem ja tako kupujem)
Evidentirano

Ti braco samo polako!
MTX


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2242


Škoda 1000 MB + Škoda Fabia Combi 2.0


WWW
« Odgovor #5 na: Srpanj 02, 2009, 10:04:09 »

Stane ti ok 6 do 6,5 litara ovisno o motoru 
Evidentirano

katodikTNT
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 32


« Odgovor #6 na: Srpanj 02, 2009, 10:54:07 »

Hvala na savjetima!

Zamjenio sam termostat, stari pokopac je bio onaj sa "zubom" na vanjskoj strani. Kupio sam komplet za 156kn (termostat, poklopac i gumica).

Sto se tice antifriza; skinuo sam cep na ekspanzionoj posudi, grijanje "upalio" i otvorio pipicu na hladnjaku. Iscurilo je oko 3 litre. Kada sam izvadio stari termostat izaslo je jos malo antifriza. U knjizici auta pise da antifriza stane 4.5 do 6l.
Mozda sam jos nesto trebao uciniti da iscuri sav antifriz? Znam da nikada nece izaci 100%, ali tri litre mi se cine nekako malo.

Jesam li negdje pogrijesio kod ispustanja?
Evidentirano
Favorit Extreme
Škoda klub / član


RIspekt 3
Offline Offline

Postova: 2178



WWW
« Odgovor #7 na: Srpanj 02, 2009, 11:55:12 »

Samo dolij antifriz koliko si ispustio i ozrači.
Evidentirano

Tražim stalni posao.
MTX


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2242


Škoda 1000 MB + Škoda Fabia Combi 2.0


WWW
« Odgovor #8 na: Srpanj 03, 2009, 07:54:18 »

Nikad ne iscuri sav antifirz za to bi trebao i cijevi razdvojit, tako je i meni izaslo cca 3,5 litre kad sam ispustao hladnjak. Samo vrati nazad i vozi 
Evidentirano

katodikTNT
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 32


« Odgovor #9 na: Srpanj 03, 2009, 10:43:56 »

Provozao sam auto, nalio koliko je trebalo da bude izmedu min i max.
Sve je OK, termostat normalno rad, nigdje ne curi!

Hvala svima na pomoci!
Evidentirano
katodikTNT
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 32


« Odgovor #10 na: Srpanj 07, 2009, 06:59:19 »

Evo mene opet!
Termostat koji sam promjenio radio je tocno 3 (tri) dana.
U nedjelju sam primjetio da je trebalo vise vremena da motor postigne radnu temperaturu. U voznji kada je sve normalno kazaljka za temperaturu stoji tocno na sredini, a sada mi je nakon nekog vremena (motor nije bio opterecen) pocela padati-motor se hladi!
U ponedjeljak ujutro sam krenuo na more, upalio dignem haubu i vidim da su blok motora i hladnjak isto topli a motor je radio par minuta-kazaljka temp. jedva da se malo digla.
Isao sam u dalmaciju po staroj cesti-temp. stoji na sredini ali kada je neka nizbrdica kazaljka pada. Kada sam se spustao prema Kninu spustila se skroz na 1/8 skale!
Izgleda da je termostat stalno otvoren!
Termostat koj sam stavio je EPS/Facet. Sto kazete na to? Ima li kakve pomoci ili jednostavno opet novi termostat-ovoga puta kvalitetniji/orginalni?
Evidentirano
eNcode
bpp


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2645


LPG


« Odgovor #11 na: Srpanj 07, 2009, 09:01:58 »

ili ti oso davac tem pa ti kazaljka igra svoju igru

ako je do davaca tem imas vjerojatno gresku zabiljezenu

a termostat skini i vidi mozda je nesto u sistemu bilo pa mu smeta

meni je tako isto bilo al termostat oto blokiran jer ona plastika kaj ga drzi je bila iskrivljena
kupio novu plastiku i novi termostat i sve ok
nakon tog otiso davac temperature pa onda odmah i termo prekidac promjenio da antifriz ne ispusam jos koji put
« Zadnja izmjena: Srpanj 07, 2009, 09:03:36 od eNcode » Evidentirano

Skoda 1.8t power by niki piki tuning
Skodamaniak
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2415


skoda u srcu, skoda u garazi Skoda + birra = sexo


« Odgovor #12 na: Srpanj 07, 2009, 09:32:52 »

Dje kolega pomenu, meni na mojoj TDI pokazivac radi kako treba, mogu joj cijeli dan dusu vaditi ne mrda preko 90 stepeni, ventilator se veoma rijetko pali, al kad se spustam nizbrdo  pada temperatura  iako je prije toga bila na 90, nastavim voznju istim tempom po ravnici ili uzbrdo temperatura se vrati na 90 i sve OK - do prve nizbrdice (duze).

Jel to OK, jer nijesam primjetio da mi se to ranije desavalo?
Evidentirano

fotograf na eurodubs.com
zack
Škoda klub / član


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 165


octavia 1,6 lpg


« Odgovor #13 na: Srpanj 07, 2009, 09:43:46 »

mislim da ti nije u redu,meni radna temp. motora uvijek stoji na 90 oC i nikad ne ide preko niti pada dolje osim kad se ohladi motor,a tako je bilo i na prijašnjem mom golfu tdi,tako da mislim da ti je ipak otišao termostat
Evidentirano
eNcode
bpp


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2645


LPG


« Odgovor #14 na: Srpanj 07, 2009, 09:47:29 »

Dje kolega pomenu, meni na mojoj TDI pokazivac radi kako treba, mogu joj cijeli dan dusu vaditi ne mrda preko 90 stepeni, ventilator se veoma rijetko pali, al kad se spustam nizbrdo  pada temperatura  iako je prije toga bila na 90, nastavim voznju istim tempom po ravnici ili uzbrdo temperatura se vrati na 90 i sve OK - do prve nizbrdice (duze).

Jel to OK, jer nijesam primjetio da mi se to ranije desavalo?

mjenjaj termostat
ne valja ti
samo vise ti se to po zimi ocituje stisnes auto na vecu brzinu i temp pada a usporavas i raste

Evidentirano

Skoda 1.8t power by niki piki tuning
 Str: [1] 2   Gore
Ispis
« natrag naprijed »
Skoči na: