Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave



Srpanj 25, 2014, 10:34:17
Škoda ForumŠkoda AutomobiliFabia mk1Pokazivac temperature motora (rashladne?) po zimi
 Str: 1 [2] 3   Dolje
Ispis
Autor Tema: Pokazivac temperature motora (rashladne?) po zimi  (Posjeta: 5736 puta)
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
MTX


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2242


Škoda 1000 MB + Škoda Fabia Combi 2.0


WWW
« Odgovor #15 na: Prosinac 18, 2009, 03:14:59 »

Sto vi radite ljudima  Senzor u posudi pokazuje samo razinu tekucine, senzor na kucistu termostata daje temperatura motora ECU koja je dalje proslijedeuje instrument tabli i to filtriranu (zato kazaljka stalno stoji na 90 C inace bui se u voznji stalno malo micala kako bi otvarao termostat. U ovom sljucaju bi ja prije gledao da tremostat ne ostaje otvoren malo a to ces odmah vidjet jer se grije glavni hladnjak par minuta nakon pokretanja motora.
Evidentirano

kunica
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 691


ŠKODA FOREVER


« Odgovor #16 na: Prosinac 18, 2009, 04:40:29 »

...što se vrača na moje pitanje: DA LI GRIJANJE KABINE RADI DOBRO?
Ako ne radi dobro,tada će biti otvoren termostat pa kazaljka od temp će jako,jako kasno doći na sredinu skale kako i treba biti.
Evidentirano

Ti braco samo polako!
bellagio
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 275


Fabia 1,2 HTP '04


« Odgovor #17 na: Prosinac 18, 2009, 07:17:08 »

I moja je kazaljka danas ujutro bila užasno spora 
Tek nakon nekih 20-ak km je došla do polovice, grijanje kabine uredno. Ali pošto je bilo -8, ništa čudno.
Tokom popodnevne vožnje na samo -3 je već bila znatno brža.  Grijanje kabine također uredno.
Čitajuči vaše postove, znači da nije ništ krepalo 
Hvala bogu, jer i ja planiram nešto uštediti kao i marcovz, ipak je registracija za 2 mjeseca.
Evidentirano
marcovz
Forumaš


RIspekt 1
Offline Offline

Postova: 1400


Fabia 1.4MPI 2003 god


« Odgovor #18 na: Prosinac 18, 2009, 11:58:50 »

Eto da kazem neke informacije koje dobio danas kod mehanicara. Dakle, oko 14h sam krenuo kod mehanicara. Posto je udaljen par km od mene, odlucio ici "obilazno" pa provozao malo kroz grad, napravio jedno 8km. Auto se ugrijao bez problema i kazaljka je bila na pola, kako treba biti. Ispricao sve mehanicaru, pa mi objasnio ovako.
U autu su 2 sustava sa 2 hladnjaka. Jedan je mali, na koji je vezano grijanje kabine, a drugi je vec i to je onaj koji ide preko kilera. Termostat prebacuje tj. ukljucuje taj veliki kad temperatura dode do odredene razine. Prije toga se auto hladi samo prek tog malog grijaca kabine. Ako grijanje ne radi, onda je termostat neisparavan jer se zna plastika potrgati (mjenao to prije par dana nekome a i cest je problem navodno, zamjenski je oko 470kn). E sad, rekao mi da provjerim kad je hladno i dok se kazaljka tako ne dize, dal je hladnjak napred topli ili hladni. Ako je topli, onda treba mjenjati termostat. Ako je hladan, onda je ok jer termostat nije prebacio na taj sustav vec se hladi preko grijanja kabine.
Eto, malo prije dosao doma, temperatura je -12 (prema BC-u). Ista prica, grijanje radi, kazaljka sporo ide. Zapravo cak se brzo digla do 1/4, al dalje sporo isla. Dosla blizu pola, al nikako na pola. Onda sam iskljucio grijanje (ventilacija na 0), i nakon par min kazaljka je dosla na pola. Ukljucil zatim grijanje (ventilacija na 2) i nakon nekog vremena kazaljka je opet pocela padati.

Eto, ja mislim da je moguce da je ipak sve ok pa da je samo do toga da je dostatan taj sustav koji je za grijanje kabine preko kojeg se hladi motor (posto je hladno). Po danu kad je temperatura bila oko 0, kazaljka je brzo dosla na pola, i grijanje radilo isto bez problema.

Da cujem sad vasa misljenja (kome se dalo citati)
Evidentirano



Jesam mali, al sam vrazji Cheesy 

Serviser ECU-a
hakkler
Forumaš


RIspekt 2
Online Online

Postova: 4352


1.9tdi 2006.


« Odgovor #19 na: Prosinac 19, 2009, 12:58:38 »

hm..hm evo pročitah..meni se dalo.

Mislim da si ovom svojom zadnjom rečenicom ..sam sebi odgovorio na postavljeno pitanje.
Npr. u slučaju obrnuto-proporcionalnog problema tj. da ti zašteka ili krepa termostat ili kaj več i temperatura ti počne divljati ..od 90,100,110 na više( u ljetu na +35 - +40c)ne uključuje ti ventilator kaj ćeš napraviti kao prvu pomoć..uključićeš grijanje na full i ventilaciju do "ibera" da spasiš motor.(ak se krećeš i ne možeš odmah stati)
Tak isto mislim da kad uključiš grijanje ..a to prvo napravimo kad sjednemo u auto na ovim minus temperaturama i očekujemo da odmah grije a temperatura motora nije ni blizu radne.Jednostavno "kradeš" energiju koja je potrebna da dođe, tj. da krene prema radnoj temperaturi motora. Ovo sve gore štima kaj ti je meho napisal i mislim da ti je sve Ok s autom jer vani je jednostavno prevelika "šljiva" ili ti zima.

Ne znam za benzince al vjerujem da puno brže postignu radnu T. od disela.Možeš ga na ovoj zimi dobit na radnu temperaturu i dok stoji na mjestu.(ak ne pališ ventilator i grijanje)dok je kod diesela to SF
 Stvar je i u načinu vožnje kad ga kresneš na minus 7,8 ili 12. Malo pričekati.. pa onda voziti ga malo iznad okretnog momenta (kao pod turom) i ne paliti odmah ventilator ..prebaciti na cirkuliranje iz kabine,ventilator na No.1. I to je to.Osim toga to i piše u manualu od auta kaj sam dobil s njim, da ne filozofiram previše.Isprobaval sam na ovoj zimi i definitivno(bar kod mene ) to tak funkcionira. Ak mu puknem odmah grijanje iz vana,ventilator na prvu ili drugu..vozim se ispod ture..jebenti tek kad doma dođem (s posla npr)dođe blizu radne (12km)a vani tek -4c. Sad
Ak se pridržavam ovih uputa..več nakon 5,6,7km je na radnoj (ovisi i o vanjskoj T.)a onda .."tropicana"

I još jedna sitnica..ne zamaraj se..vani je jednostavno zima,šljiva ili ti polu sibir i komadu pleha treba nešto duže da dođe na radnu i to je normalno..pogotovo još tebi ak se voziš na vanjskoj cesti s posla do doma pri većim brzinama i nemaš puno šaltanja i stajanja na semaforima.

Evo primjer..danas na meet-u..taman kad sam došel (cca 6,7 km do tam) auto uredno na radnoj temperaturi.Več grijanje udara u facu i na noge..Izađem van..popričam s kolegama ..auto radi,ventilator na jedan+klima.I tak nakon kaj je prošlo cca 10,12 minuta..rekoh eNcodeu da malo ispita jel ima kakvih grešaka s Vag-comom..Kad ono?? Na laptpu očitanje da mi je temp. motora na 80 stupnjeva...a bil je na radnoj kad sam došel??. Najnormalnija stvar na minus 7.   Isključil grijanje i klimu i dok smo još malo popričali ..cca 10 minuta..sjednem krenem po gospoju..nakon samo par 100 metri evo ga ko svijeća..na radnoj T. Wink
Tak da ..ne sekiraj se kolega

ufff.tek sam sad vidjel koliko sam naškrabal slova 
Evidentirano

marcovz
Forumaš


RIspekt 1
Offline Offline

Postova: 1400


Fabia 1.4MPI 2003 god


« Odgovor #20 na: Prosinac 19, 2009, 08:58:42 »

Ok. Onda cu sad pricekati malo sa grijanjem par km pa onda upaliti Al prosle godine nisam primjetil to, mada nisam niti previse gledal kazaljku tak da niti ne znam kak se ponasal. Idem za zg sad, pa cu vidjeti

 
Evidentirano



Jesam mali, al sam vrazji Cheesy 

Serviser ECU-a
EdoTz
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 94

Skoda Octavia 2.0 TDI elegance


« Odgovor #21 na: Prosinac 19, 2009, 09:50:43 »

Tebi je najvjerovatnije otisao termostat, a ne neki od senzora. Naime, sta se desava, termostat ti je smjesten u onoj plasticnoj grani koja se nalazi na vrhu glave motora (pretpostavljam da je rijec o 1.4 mpi), a na toj istoj grani ti se nalazi i davac (senzor) temperature. U tom plasticnom kucistu se nalaze dva plasticna nosaca na koje se pricvrsti termostat. Kada neki od njih pukne, termostat spadne i ostane otvoren, tako da je jako tesko po ovoj zimi da ti auto postigne na radnu temperaturu. Taj termostat se mijenja zajedno sa plasticnom granom i davacem temperature (dodje u kompletu), a mnozes provjeriti da li se radi o ovom sto sam napisao, tako sto ces skinuti davac temperature i pogledati da li se vidi i kako ti stoji termostat. Ako se klima ili stoji nakrivo, onda je vjerovatno ovo sto sam opisao.
Evidentirano
eNcode
bpp


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2645


LPG


« Odgovor #22 na: Prosinac 19, 2009, 01:33:25 »

kad ti se auto zagrije na radnu temp ne bi smjela ti padat temp u voznji ni kad grijanje ukljucis

al imas jednostavan test kad ti se auto zagrije odi na otvorenu cestu i daj gasa tj malo brze vozi ako temp pada termostat ne valja

kaj se tice senzora kad pocne krepavat kazaljka sece gore dolje a sve radi


Inace mene je mucio termostat kupio sam novi i problem bio rjesen. Nekih 2 tjedna i onda opet isto!!!!
Tad sam ponovo kupio termostat i kuciste termostata i od tad vise nikad problema. Plastika kucista se deformirala.
Tako da trebas to provjerit.


Ovo s 2 hladnjaka funkcionira i istina je al nakon 30 km da se nije zgrijo i jos k tom benzinac !!!
Nema sanse ja imam 10 km do posla i  nakon par min od paljenja vec mi grije i kazaljka se pomakne.
Evidentirano

Skoda 1.8t power by niki piki tuning
MTX


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 2242


Škoda 1000 MB + Škoda Fabia Combi 2.0


WWW
« Odgovor #23 na: Prosinac 19, 2009, 04:22:33 »

Otisao termostat sigurno kad ti pada temperatura, ne mozes ga ohladit kilermo grijanja toliko da pocne pada temperatura ispod radne. Termostat funkcionira al se ne vraca do kraja nego ti ostaje malo otvoren i to ti uzrokuje tvoje probleme.
Evidentirano

marcovz
Forumaš


RIspekt 1
Offline Offline

Postova: 1400


Fabia 1.4MPI 2003 god


« Odgovor #24 na: Prosinac 19, 2009, 05:34:17 »

Auto, kad ne radi grijanje, postigne radnu nakon 5-6km, danas gledao kad u zg vozio. Ukljucio grijanje na 1, sve ok. Jedino mi se par puta desilo da kad stavio na 3 ili 4 da mi odmagli i tak se vozio jedno 10km, da je temperatura malo pala, al kad iskljucio tj stavio na 1 ventilaciju, opet temperatura bila ok. S obzirom da se vozim 60km/h po ovom snjegu, negdje i 80 gdje je ogranicenje, brze se hladi hladnjak. Sava Eskimo S3 radi svoj posao.
Evidentirano



Jesam mali, al sam vrazji Cheesy 

Serviser ECU-a
kunica
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 691


ŠKODA FOREVER


« Odgovor #25 na: Prosinac 19, 2009, 05:57:56 »

evo svi su djelomično u pravu -edotz:za mpi se može kupiti:
1.samo termostat
2.samo senzor temperature
3.to dvoje sa kompletnim kučištem
4.samo termostat sa gornjim kučištem pa se tako to može i mijenjati u 4 varijante

često okrivljujemo termostat iako na fabijama puca plastika u kučištu (tj držač termostata)pa kao što edotz reče termostat je nagnut u stranu pa je simptom isti kao da je djelomično otvoren termostat.To je riješeno na novim kučištima gdje termostat drži segerov prsten pa valjda nema što puknuti.
naravno da se dogodi i da rikne termostat.
« Zadnja izmjena: Prosinac 19, 2009, 06:24:48 od kunica » Evidentirano

Ti braco samo polako!
mate_st
Forumaš


RIspekt 1
Offline Offline

Postova: 1054


1.4 16V ELEGANCE


« Odgovor #26 na: Prosinac 19, 2009, 08:38:41 »

kunice aj napisi i cijene ako znas?
imam isti problem da ne trazim po etki..
Evidentirano
kunica
Forumaš


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 691


ŠKODA FOREVER


« Odgovor #27 na: Prosinac 20, 2009, 11:17:53 »

to mate_st
-komplet gornje i donje kučište sa termostatom i ind.temp   cca 470 kuna
-termostat sa gornjim dijelom kučišta      cca 150 kuna
-samo termostat  cca 80-100 kuna
-samo indikator temp   cca 60-70 kuna
napomena:cijene variraju od dućana do dućana i ovisno jel original ili kina pa su samo
okvirne
navedene cijene su od prije nekoliko mjeseci
« Zadnja izmjena: Prosinac 20, 2009, 11:21:37 od kunica » Evidentirano

Ti braco samo polako!
Lim@ RS
Škoda klub / član


RIspekt 0
Offline Offline

Postova: 824



« Odgovor #28 na: Prosinac 20, 2009, 01:58:43 »

Otisao termostat sigurno kad ti pada temperatura, ne mozes ga ohladit kilermo grijanja toliko da pocne pada temperatura ispod radne. Termostat funkcionira al se ne vraca do kraja nego ti ostaje malo otvoren i to ti uzrokuje tvoje probleme.

Ja sam siguran da gore navedeno na dizelima ne drzi vodu...

Tj. normalna je stvar da temp. pada u leru dok je ukljuceno grijanje.
Evidentirano

Skoda FABIA vRS
hakkler
Forumaš


RIspekt 2
Online Online

Postova: 4352


1.9tdi 2006.


« Odgovor #29 na: Prosinac 20, 2009, 04:11:16 »

potpis..
pa ja sam nešto slično napisao dok smo bili na meet-u
Evidentirano

 Str: 1 [2] 3   Gore
Ispis
« natrag naprijed »
Skoči na: